Průběh zakázek
OBECNĚ PLATÍ: ČÍM PŘESNĚJŠÍ A JEDNOZNAČNĚJŠÍ JE ZADÁNÍ A ČÍM VĚTŠÍ JE VKLAD ZADAVATELE DO PŘÍPRAVY PŘED VÝKONEM, TÍM PŘESNĚJŠÍ A JEDNOZNAČNĚJŠÍ BUDE I SAMOTNÝ VÝKON; ZÁROVEŇ TÍM SNÁZE BUDE I NAPLNĚNO OČEKÁVÁNÍ ZADAVATELE.
Přijímání zakázek a obchodní podmínky
Smlouva mezi objednavatelem a zhotovitelem vzniká na základě
potvrzení objednávky zhotovitelem.
Zhotovitel se zavazuje vyhotovit sjednanou zakázku dle ujednání a to
v určeném jazyce, ve sjednané době a předat ji dohodnutým způsobem
(pokud není uvedeno jinak, pak formou elektronické pošty).
Převzetí zakázky se děje formou emailu, pokud není uvedeno jinak.
Objednatel je povinen sdělit zhotoviteli účel, ke kterému bude zakázka
použita.
Jestliže text, který je předmětem objednávky, obsahuje odbornou
terminologii v příslušném jazyce, je objednavatel povinen jej poskytnout
zhotoviteli.
Co si rozmyslet před objednáním služeb
OBECNĚ PLATÍ: ČÍM PŘESNĚJŠÍ A JEDNOZNAČNĚJŠÍ JE ZADÁNÍ, TÍM PŘESNĚJŠÍ A JEDNOZNAČNĚJŠÍ BUDE I PŘEKLAD; ZÁROVEŇ TÍM SNÁZE BUDE I NAPLNĚNO OČEKÁVÁNÍ ZADAVATELE.